Дата:
|
21.01.2019 |
Номер вакансії:
|
50314248 |
Місто |
Київ |
Напрямок роботи |
Продажі та абонентське обслуговування |
Обов’язки
- Контроль якості та дотримання стандартів обслуговування клієнтів, внутрішніх процедур, стандартів і правил компанії шляхом моніторингу записів розмов
- Надання зворотного зв'язку керівникам, за підсумками моніторингу співробітників ЦОА
- Участь у формуванні стандартів обслуговування абонентів у всіх каналах обслуговування
- Розробка та підтримка актуального наповнення інформаційної системи бази знань
Вимоги
- Вища або неповна вища освіта
- Досвід роботи в інформаційному центрі
- Вільне володіння українською, російською мовами
- Володіння англійською мовою - не нижче Intermediate