Якісне зростання — 2005 р.

10 березня 2005 — введено в експлуатацію міжнародний центр комутації.

19 березня 2005 — кількість абонентів UMC перевищила 8 мільйонів чоловік.

Квітень 2005 — UMC відкриває Центр обслуговування абонентів (ЦОА) у Дніпропетровську. У зв'язку з активним зростанням абонентської бази компанія розширює мережу колл-центрів, що надають інформаційну підтримку більш ніж 8 млн. абонентів.

Липень 2005 — UMC проводить благодійну SMS-акцію, в якій розігрують 10 мільйонів безкоштовних хвилин мобільного зв'язку. Сума, зібрана абонентами UMC, склала 671 948 гривень (без податків). Подвоївши суму, компанія передала Фонду Допомоги Дітям Чорнобиля 1343896 гривень.

15 липня 2005 — UMC оголошує про 10 мільйонів абонентів. База контрактних абонентів компанії складає 1144922 чоловік, база абонентів послуги передплаченого зв'язку 123456 SIM-SIM — 4377435 чол. Кількість абонентів віртуального оператора ДЖИНС в Україні — 4480301 чол. Завершено програму «Зробимо Україну мобільною».

Оголошено початок нової стратегічної програми «Якість понад усе».

28 липня 2005 — UMC укладає угоду з Національним Олімпійським Комітетом (НОК) України про співробітництво протягом 2005–2008 рр. Угода передбачає співпрацю UMC і НОК з фінансової підтримки підготовки українських спортсменів до XX зимових Олімпійських ігор 2006 року в Турині та Ігор XXIX Олімпіади 2008 року в Пекіні.

Літо 2005 року — проходить другий ДЖИНС DJ Парад по 7 містах України.

15 жовтня 2005 — два найбільших оператора мобільного зв'язку України — UMC і «Київстар» — ввели послугу обміну MMS-повідомленнями між своїми абонентами.

29 жовтня 2005 — за результатами Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» в Україні, UMC втретє обрано «Кращим оператором мобільного зв'язку 2005 року в Україні».

Грудень 2005 — UMC відкриває Центр обслуговування абонентів у Львові.

Грудень 2005 — за останній місяць року UMC встановлює рекорд для українського ринку — підключає більш 1425000 абонентів.