Нові стандарти, нові можливості — 2000–2002 рр.

Лютий 2000 року — UMC вводить посекундну тарифікацію після першої хвилини для контрактних абонентів і згодом переходить на посекундну тарифікацію з 30-ї секунди для всіх категорій абонентів.

Липень-серпень 2000 року — абоненти UMC отримали доступ в інтернет з мобільних телефонів завдяки комерційному запуску WAP-послуг для контрактних абонентів.

Листопад 2000 — UMC відкриває WAP-доступ в інтернет для абонентів передплаченого сервісу. До кінця року кількість WAP-користувачів досягає 5% від загальної чисельності абонентів мобільного зв'язку.

Серпень 2000 року — UMC розширює покриття у київському метрополітені. Абоненти можуть спілкуватися на 6 станціях: «Хрещатик», «Майдан Незалежності», «Площа Льва Толстого», «Палац спорту», «Театральна» та «Золоті ворота».

Листопад 2000 — до Дня зв'язківця UMC відкриває мережу GSM-900 в Тернополі, завершивши покриття обласних центрів цим стандартом.

Жовтень 2000 — UMC отримує ліцензію на стандарт GSM-1800.

Лютий 2001 — UMC започаткувала нову мережу в стандарті GSM-1800, тим самим у котрий раз довела лідерство в області якості зв'язку. Число абонентів UMC перевищує 500 000 чоловік.

2001 рік — UMC виводить в окремий напрям обслуговування корпоративних абонентів під торговою маркою UMC-Business, яка стає символом солідності та успіху. В результаті 80% з 500 найбільших компаній обслуговуються під цим брендом.

Січень 2002 — рекордне число абонентів — 1 000 000 чоловік.

Лютий 2002 — UMC починає надавати ключовим абонентам послугу доступу в інтернет за технологією GPRS.

Жовтень 2002 — UMC спільно з Гала-радіо проводить унікальну акцію — чемпіонат UMC SMS Оpen. Україна стає першою з країн СНД, де вперше проходить традиційний для багатьох західноєвропейських країн SMS-чемпіонат.

Листопад 2002 — UMC вперше в Україні вводить унікальну інноваційну послугу MMS — Multimedia Messaging Services, яка дозволяє відправляти і отримувати на мобільні телефони фото, зображення та звуки.